Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Ενεργοποίηση Λογαριασμού Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Ενεργοποίηση Λογαριασμού

Πώς κάνω ενεργοποίηση λογαριασμού;

Επισκεφτείτε τη σελίδα του Νέου Taxisnet και ακολουθείστε την εξής διαδρομή «Υπηρεσίες προς πολίτες» ή «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις» και στη συνέχεια «Ενεργοποίηση Λογαριασμού».

Έχω κλειδάριθμο και δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση του λογαριασμού.

Για να κάνετε ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, θα πρέπει με προσοχή να καταχωρήσετε τους κωδικούς πρόσβασης (πεζά ή κεφαλαία, ανάλογα την επιλογή που έχετε κάνει), τον κλειδάριθμο με τις παύλες...

Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού, εμφανίζεται μήνυμα «Λανθασμένη Εισαγωγή». Πού οφείλεται αυτό;

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση των χαρακτήρων της εικόνας. Έχετε την δυνατότητα, να αλλάξετε χαρακτήρες πατώντας τα βελάκια που βρίσκονται δεξιά της εικόνας.

Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού, εμφανίζεται μήνυμα «Δεν βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που εισάγετε». Πού οφείλεται αυτό;

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση του ονόματος χρήστη (username) ,του Α.Φ.Μ. ή του κλειδάριθμου. Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά το όνομα χρήστη (username) και τον Α.Φ.Μ. ...

Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού, εμφανίζεται μήνυμα «Λάθος Κωδικός». Πού οφείλεται αυτό;

Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση στο πεδίο του κωδικού (password). Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά τον κωδικό. Ιδιαίτερη προσοχή στην ένδειξη 'caps lock', η οποία θα πρέπει...

Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις.Τι να κάνω;

Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:...