Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Επιστροφή

e-Παράβολο

Εφαρμογή Ηλεκτρονικού Παραβόλου (e-Παράβολο)





Αποφάσεις



H διαδικασία  του ηλεκτρονικού παραβόλου για πολίτες / επιχειρήσεις περιλαμβάνει:

1. Δημιουργία e-Παραβόλου:

Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να συμπληρώσει την σχετική ηλεκτρονική φόρμα για τη χορήγηση του παραβόλου που επιλέγει και η εφαρμογή εκδίδει μοναδικό «κωδικό παραβόλου» που αντιστοιχεί στο e-Παράβολο. Στη συνέχεια θα εκτυπώνει το e-Παράβολο για να το καταθέσει στον Φορέα.  (Οδηγίες έκδοσης Ηλεκτρονικού Παραβόλου (ΝΕΟ 10-01-2017))

 2. Πληρωμή e-Παραβόλου:

Η πληρωμή του e-Παραβόλου μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρήση του μοναδικού κωδικού πληρωμής στις τράπεζες και στα ΕΛΤΑ ή με την χρήση πιστωτικής / χρεωστικής / προπληρωμένης κάρτας μέσω της ιστοσελίδας της ΓΓΠΣ.

3. Κατάθεση e-Παραβόλου στον Φορέα:

Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέσει-χρησιμοποιήσει το e-Παράβολο στον Φορέα για τον οποίο το έχει εκδώσει. Στην συνέχεια, ο υπάλληλος του Φορέα, θα κάνει τον έλεγχο και τη δέσμευση του e-Παραβόλου.

 

Πληρωμή e-Παραβόλου:

α. Την άμεση πληρωμή (e-Παράβολο άμεσα διαθέσιμο) υποστηρίζουν οι τράπεζες:

― ALPHA BANK
― ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
― EUROBANK
― ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
― ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

β. Οι υπόλοιπες τράπεζες και τα ΕΛΤΑ υποστηρίζουν την ετεροχρονισμένη πληρωμή (e-Παράβολο διαθέσιμο μετά από 1-2 εργάσιμες ημέρες).

γ. Για πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (το e-Παράβολο είναι άμεσα διαθέσιμο), μπορουν να χρησιμοποιηθούν κάρτες που έχουν εκδοθεί απο Ελληνικές Τράπεζες.

δ. Για την πληρωμή του e-Παραβόλου από τράπεζα του εξωτερικού, θα πρέπει να γίνει μεταφορά κεφαλαίου μέσω του ενιαίου χώρου πληρωμών σε ευρώ SEPA (παράδειγμα μεταφοράς κεφαλαίου μέσω SEPA).

Σε αυτήν την περίπτωση, το e-Παράβολο είναι διαθέσιμο μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς κεφαλαίου. 
H κατάθεση πρέπει να γίνει: Στον ΙΒΑΝ GR1201000230000000481090510 με Επωνυμία Δικαιούχου: Mininsty of Finance, Διεύθυνση Δικαιούχου: 10, Kar. Servias str. , 10562 Athens ενώ στην αιτιολογία-πληροφορίες εμβάσματος θα πρέπει να αναφέρεται μόνο ο κωδικός πληρωμής (20 ψηφία).

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Για να χρησιμοποιηθεί - κατατεθεί ένα e-Παράβολο στον Φορέα, είναι απαραίτητο να έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του.
  • Η καταληκτική ημερομηνία πληρωμής αφορά το χρονικό διάστημα που μπορεί να πληρωθεί ένα e-Παράβολο από τον συναλλασσόμενο.
  • Δεν υπάρχει καταληκτική ημερομηνία χρήσης για ένα παράβολο που έχει πληρωθεί.
  • Μετά την καταληκτική ημερομηνία πληρωμής, το e-Παράβολο που δεν έχει πληρωθεί ακυρώνεται και δεν μπορεί να πληρωθεί ή να χρησιμοποιηθεί – κατατεθεί στον Φορέα

 

H διαδικασία  του ηλεκτρονικού παραβόλου για τους Φορείς της Δημόσιας Διοίκησης:

Η χρήση της υπηρεσίας από τους Φορείς της Δημόσιας Διοίκησης είναι δυνατή μέσω της Πιστοποίησης του Taxisnet όπως περιγράφεται στις «Οδηγίες Πιστοποίησης Δημόσιων Φορέων» και σύμφωνα με τις «Οδηγίες Διαχείρισης e-Παραβόλου από Υπαλλήλους Φορέα (NEO 10-03-2017)».

Παροχή web services σε Φορείς

Εναλλακτικά υπάρχει η δυνατότητα χρήσης Web Service για την επικοινωνία μεταξύ εξυπηρετητών (Servers) του φορέα με την ΓΓΠΣ. Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των web services μπορείτε να αποστέλλετε μηνύματα στο eparavolo_ws@gsis.gr 

Ένταξη νέων παραβόλων στην εφαρμογή του e-Παράβολο

Για την ένταξη νέων παραβόλων στην εφαρμογή του e-Παράβολο, οι φορείς της Δημόσιας Διοίκησης θα πρέπει να συμπληρώσουν το αρχείο «Πρότυπο Καταγραφής Παραβόλων» και να το αποστείλλουν στο e-mail: eparavolo@gsis.gr.



Λοιπές Πληροφορίες

Επιστροφή Χρημάτων:

Για λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων κάντε κλικ εδώ

Η υπηρεσία e-Παράβολο δίνει την δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικών παραβόλων των φορέων του Δημοσίου που περιγράφονται αναλυτικά στο αρχείο (σε μορφή  xls και σε pdf).

 

Τεχνική υποστήριξη για πολίτες / επιχειρήσεις:

Για θέματα τεχνικής υποστήριξης του e-Παραβόλου παρακαλούμε να απευθύνεστε στο τηλεφωνικό κέντρο 213 1621000 (επιλογή 6) ή να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος (για Πιστοποιημένους Χρήστες πατήστε εδώ).

 

Τεχνική υποστήριξη για  φορείς της Δημόσιας Διοίκησης:

Για θέματα τεχνικής υποστήριξης του e-Παραβόλου μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλεφωνικό κέντρο 213 1621000 (επιλογή 6) ή να αποστείλλετε e-mail στo eparavolo@gsis.gr, μόνο για φορείς της Δημόσιας Διοίκησης.



Φόρμα Υποβολής Ερωτήματος



Οδηγίες Περιγραφής της Διαδικασίας



Σύνδεσμοι βοήθειας



Στατιστικά